♥ Życie oczami LPS ♥

poniedziałek, 1 października 2018

1) Mój własny serial pt. "Ostatnia nadzieja" ♥

xJulixa: Hejka, cześć i czołem!
Dzisiaj pogadamy o moim serialu "Ostatnia nadzieja". Porozmawiamy z moimi głównymi aktorami, czyli tych co widzicie na zdjęciu ↑↑↑

A więc zaczniemy od:
  • 1) Początek pomysłu
  • 2) Początki pierwszego odcinka
  • 3) Co dalej?

1) Początek pomysłu
xJulixa: Więc wszystko zaczęło się od pomysłu nazwy serialu- w tym momencie przyszło mi tak po prostu na myśl.
Megan: Mi się podoba nazwa ^^ Pokazuję taką mroczność tego serialu.
Darkness: Od mroczności jestem ja.
Nasa: Teraz strasznie nie wyglądasz XD
Darkness: Ty tam się nie odzywaj -,-
xJulixa: Podoba wam się cała fabuła? A no tak :) fabuła- z początku myślałam tak z tydzień nad nią, aż w końcu postanowiłam, że główna postać będzie miała sny prorocze, które będą się spełniały.
Alice: Myślałam, że w ogóle nie wystąpię w serialu i w końcu się doczekałam :)
Jack: Ja też myślałem, że nie wystąpię 
Megan: Lubię sytuację z ostatniego odcinka ;) ↓↓↓
Jack: No ja też ;*
Megan: ♥
Nasa: U ship nad całym moim życiem ♥
Jack: Zobacz na siebie i na Ron'a :< ↓↓↓
Nasa: No wiem jestem szczęśliwa. ♥
Darkness: Dobra przejdźmy może do czegoś straszniejszego, a  nie ciągle tylko te ship'y :/ Więc tak produkcja pierwszego odcinka *-*


2) Początki pierwszego odcinka
Darkness: Pierwszy odcinek według mnie wyszedł bardzo ciekawie :> Delikatny zwrot akcji i ta ja podczas snu Megan, podobała mi się cała scenografia :) 

 Darkness: Tutaj macie zdjęcie z pierwszego odcinka ↑↑↑
Megan: To teraz może ja przedstawię moje odczucia po 1 odcinku ^^. Ogólnie to mi się bardzo podobało, było dużo nie udanych scenek, bo często coś spadało czy mylił się petshop z tekstem. ;)
xJulixa: Myślałam, że oszaleję
Alice: Może przejdźmy dalej.
Jack: No właśnie :>
Nasa: Przed dojściem do następnych części pokażę zdjęcia :> ↓↓↓

Darkness: STOP!!!!
Nasa: Co? :\
Darkness: Pamiętacie 3 odcinek?
Alice: Ja nie XD
Megan: To był raczej spokojny filmik ;)
Nasa: No właśnie ;D
Darkness: OOOOOOOOO :>
Jack: No w końcu film związany z nami wszystkimi :) To może ja opowiem moje przeżycia z filmu.
Alice: Dajesz, później ja :)
Jack:No okej, ogółem odcinek był fajny, można było trochę się pośmiać, pobawić, romansować ;> ;* a akcja była fajna :) Gdyż postać (czyli ja) niestety nie wiedziała co się stanie z Megan, nie mogła jej pomóc i przez to może popaść w....
xJulixa: EJ!!!!!!!! Nie spojleruj!!!!!!!!!!!!
Jack: A sorki ~^.^~
Alice: To teraz może ja. W filmie jestem przyjaciółką Megan i Nasy. Znałyśmy się od przedszkola i mogłam się pośmiać z "pijanej" Teściowej(Nasa) XDD
Nasa: Mnie na początku martwiła Megan, lecz wiedziałam, że jest coś nie tak i okazało się iż tak jest.
xJulixa: Zabiorę już sobie klawiaturę i teraz ja popiszę. ;)
WSZYSCY: Okej


3) Co dalej?
Otóż będę kontynuować serial. Po tym co moi aktorzy napisali możecie robić teorię serialu co może być w 5 odcinku :) Serdecznie zapraszam na mój kanał NAZWA: xJulixa

Do zobaczenia
papatki,
fajnych znajomych,
i niech moc będzie z wami
xJulixa

1 komentarz:

Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kursor stworzono na profilki.pl