♥ Życie oczami LPS ♥

środa, 3 października 2018

2) Notka o Lunie, Luni ♥

Więc, hejka!
Tutaj po drugiej stronie ekranu wasza Juli. Opowiem dzisiaj kilka zdań osobowości, charakterze Luny. Oczywiście będzie również sesja zdjęciowa ^^

Juli, mogę z Tobą?
Jak chcesz, to jasne :-3
Ok, to zacznij

A więc, tak Luni dostałam tak z 4 lata temu. Miała trochę miły okropny wypadek, któregoś dnia malowałam lakierem do paznokci LPS, (był w okropnym stanie). Zmywacz do paznokci leżał obok Luny i smutnym trafem zmazał jej trochę oko =~=

To było wtedy straszne, ale już jestem przyzwyczajona ;)

Kontynuuję :)
Luna ma charakter, niby delikatny, ale zarazem groźny, jest petshopem wrażliwym. Czasami ma takie dni kiedy nie da się do niej NIC przemówić do rozsądku.


 Sama wiesz jaka jestem -,-
Oj no wiem ;)
Z natury jest super aktorką, nawet modelką ;* Przedstawię jak super wyszła na zdjęciach



 Uuuu, fajnie wyszłam ^3^
Masz wrodzony talent *-*
Heh, dzięki :)
Do rzeczy...


Cała Luni jest odzwierciedleniem mnie, jest: wrażliwa, spokojna, ale groźna,, modelka, lubi naturę, aktorka. Pokażę jeszcze kilka zdjęć z sesji ^^


Dziękuję, za jakże miłe słówka o mnie ;* 
Pożegnamy się razem?
Tak!!!! :D
Oki



Dziękujemy za czytanie tego bloga!
super przyjaciół,
fajnych znajomych,
niech moc będzie z Wami!!!
Pozdrowionka
~Juli
~Luna ♥

1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł. Mam nadzieje że, zrobisz kiedyś taki post o innych LPS’ach.

    OdpowiedzUsuń

Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kursor stworzono na profilki.pl