♥ Życie oczami LPS ♥

czwartek, 4 października 2018

3) Blogi Julie ♥ #1 Przygotowanie do Halloween 🎃

Hejka!
Pewnie się zastanawiacie, o co mi chodzi?
O co NAM chodzi ;)
A no tak ^^
Mogę powiedzieć? ^o^
Em... tak :)
Oki. A więc tak, każdego dnia będziemy z wszystkimi LPS przygotowywać się do Halloween. Na przykład Juli zrobiła nam nową kawiarenkę ↓↓↓

Jak na taka małą kawiarenkę naprawdę DUŻO osób tam przychodzi :3 Poznałam jedną fajną i naprawdę miłą osobę, nazywa się Sara ↓↓↓
Tak dla ścisłości jest to ta owca ;), a druga to Malinka :)
Nie przerywaj :< Więc... Jest to kelnerka i poznałam ją dzisiaj :D.... Taka ciekawostka w tej kawiarni nie tylko można kupować różne napoje, ale i przystawki :')
Mamy zamiar przygotować dekoracje do pokoju i nie tylko. Zrobię posty na ten temat, ale nie wiem czy na mój kanał filmiki, bo mi internet szwankuję >~<
Egh.... ;( Szkoda...
Niestety na telefonie ten net nie działa od wczoraj i nie będę mogła wrzucić filmu. Tylko tyle chciałyśmy powiedzieć.


Dzięki za przeczytanie ;)
fajnych przyjaciół,
super znajomych,
niech moc będzie z Wami!
Pozdrowionka
~Julie
~Luni ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kursor stworzono na profilki.pl